Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.
Nie ma jednak powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.
Oczywiście, nie musisz korzystać z naszych formularzy, a skorzystać z innych lub samodzielnie sporządzić stosowne pismo. Masz tutaj pełną dowolność!
I. Zakupione produkty:
- dotarły do mnie uszkodzone;
- dotarły do mnie inne, niż zamówiłem;
- dotarły do mnie i są niezgodne z umową.
W takim wypadku, możesz skorzystać z możliwości reklamacji.
Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres:
UNI-SPORT SP. Z O.O. (z dopiskiem Sklep Internetowy Nitro Polska)
ul. Siemianowicka 5a
40-301, Katowice
II. ZMIENIŁEM ZDANIE I CHCIAŁBYM WSZYSTKIE LUB CZĘŚĆ PRODUKTÓW ZWRÓCIĆ
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki.
Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na wysłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś.
Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres:
Magazyn Uni-Sport Sp. z o.o. Brama 2
ul. Siemianowicka 78
41-902, Bytom
III. POSTANOWIENIA OGÓLNE
ZWROTY
- Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.)
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem kuriera bądź Poczty Polskiej.
- Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko [również pudełko z butami] proszę zapakować w papier/folię, a dopiero następnie skleić taśmą). Pudełko z butami jest integralną częścią zwrotu i nie może być zniszczone.
- Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji, nie jest używany oraz posiada wszystkie metki (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
- Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
WYMIANA
- Chęć wymiany należy zgłosić do 14 dni (wysłać drogą elektroniczną na adres sklep@nitropolska.pl prośbę o wymianę). Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany (w przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji!).
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem kuriera bądź Poczty Polskiej.
- Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
- Produkty powinno być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
- Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji, nie jest używany oraz posiada wszystkie metki (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
- Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
REKLAMACJE
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Obuwie powinno być czyste, odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
- Wszystkie towary sprzedawane z opisem POTESTOWE są tańsze od ich ceny sklepowej o 25-75%. Istnieje możliwość, że produkty będą posiadały drobne zadrapania, marszczenia, małe plamki, ślady kleju , jednak wady te w żadnym stopniu nie mają wpływu na jakość ich użytkowania. Opisane wady nie będą uznawane jako podstawa reklamacji.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są taką samą metodą jak płatność za zamówienie wybrana przez klienta. W przypadku płatności za pobraniem zwrot będzie realizowany na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
- Reklamacje obuwia rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.).
- Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
POBIERZ: